tick tock tick tock


Get your own Digital Clock

Monday 28 February 2011

Aku sedar siapa aku



Ya, aku sedar siapa diriku..
.tapi aku bersyukur kepada-Nya..
aku sentiasa diberkati dengan kasih sayang-Nya.
.setiap masa dan di mana jua.. 

Di sini aku tidak sunyi dan bersendiri..
aku sentiasa ditemani rakan duniawi..
mereka kekuatanku dikala dugaan menimpa..
janganlah dirisau tentang diriku ini.
dua puluh satu tahun sudah umurku..

Biarpun muda dikata..
tapi diriku tak semuda yang disangka.
aku telah melalui pelbagai cerita..
aku telah melalui pelbagai drama..
aku telah melalui pelbagai irama.. 

Ya, aku sedar siapa aku, 
tapi jangan dipandang rendah diriku.
aku juga bisa berjaya..
dengan mereka yang selalu disisiku..
keluargaku, temanku, dan Tuhanku.. 
Aku bersyukur kepada-Nya..
aku diciptakan melalui kisah ini.
.aku yakin aku direncanakan suatu yang besar..
aku diciptakan bukan untuk menderita dan bahagia selamanya..
apakah erti bahagia?...
apakah erti derita? .
tapi itulah nikmat hidup di dunia..
ya aku sedar siapa aku...

-Bby Elf-



saving this art of mine from Facebook..hehe
written on 30 january 2010 Saturday, at 7.42pm.

No comments: